fredag 17. januar 2014

It's Friday!



God fredag!
Det ble ingen gravid-yoga på meg denne uken, rett og slett fordi jeg er skikkelig sliten og orket ikke engang tanken om å stresse mellom jobb og trening i går. Så da ble det hjem i sofaen med fyr i peisen og middag laget av mannebeinet. Godt å bli skjemt bort innimellom, og jeg må virkelig skryte av Thor for at han er den han er. Jeg tror og håper at jeg ikke er et skikkelig hormon-monster å leve med om dagen, men Thor er uansett veldig flink.

Denne helgen skal jeg prøve å slappe av skikkelig. Føler meg konstant sliten og trøtt, og kroppen verker her og der, men det har sin naturlige grunn,jeg bærer tross alt på et lite barn som bare blir større og større. Jeg har akkurat kommet fra jobb og hestestell, og koser meg i denne stund med litt vaniljeis og blåbær. Utrolig godt og så hjelper det mot halsbrannen som jeg stadig har. Litt søtt må det være lov å ta selv om ikke middagen er i magen enda. Her står kylling og potetbåter på menyen når mannen kommer hjem, og så blir det nok litt "Walking dead" på Netflix før vi tar kvelden.

.

Håper dere har en herlig helg!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar