tirsdag 28. januar 2014

Januarkul

Hei på dere!
Måtte bare dele januarkulen min med dere. Haha, nå har den virkelig satt fart og blitt skikkelig klump!
Det er ennå over 8 uker igjen til terminen, men synes det er ganske utrolig at magen kan bli noe større nå for selv synes jeg at jeg ruller bortover. Det er mye liv inni der. Lillemann sparker og vrir seg og på en måte stryker mot huden min, og det er forsåvidt veldig kos, men de sparka opp i ribbeina og ut mot hoftene er ikke alltid like gode, selv om jeg ikke kan kjefte på han for det heller.


Når kvelden kommer er jeg helt skutt. Ryggen verker, skuldrene, beina og ribbeina, så da er det kun en ting som hjelper og det er å sette eller legge seg godt tilbake med beina hevet. Jeg er utrolig taknemlig for at helsen min er god, men jeg gleder meg så innmari til å få holde den lille babyen i armene og se det lille livet vi har skapt sammen, Thor og jeg. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar