fredag 3. januar 2014

Klør som en gal

Våknet rett før fire i natt og trodde jeg skulle bli gal. De siste dagene har jeg fått noen små røde prikker, og nå klør de helt vanvittig mye. Begynte på magen og ryggen og nå har jeg prikker helt ned til knehasene og opp til halsen. Kjempevakkert kan du tro. Etter å ha ligget og vridd meg i en times tid, så klarte jeg ikke mer, så jeg stod opp, tuslet litt rundt trøtt og jævlig som jeg var, og ser ut til at det hjalp å bevege litt på seg samt komme seg bort fra den varme senga, for jeg klarte å sove litt mer da jeg la meg igjen litt senere. Stakkars Thor må tro han deler seng med en slange, så mye som jeg skifter stilling om natten nå.
Antakelig så er det en form for svangerskapskløe, så nå er det bort med babyolja og bytte av dusjsåpe. Jeg har legetime til uka, men håper kløa bedrer seg innen den tid, for dette går meg virkelig på nervene.

Jeg skulle ha testa ut gravidyoga for første gang i kveld også, men med min kløe så klarer jeg ikke fokusere på hverken pust eller avspenning så satser på at jeg får vært med neste uke.

Ellers så har jeg hatt en skikkelig fin nyttårsfeiring hos gode naboer, og en fin start på året, om jeg ser bort ifra denne hersens kløen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar