mandag 4. november 2013

19 weeks and already in charge

Hei fininger
Håper dere har hatt en bra start på uken? Min har ikke vært helt super i grunn. Det startet med at jeg forsov meg litt, som ikke er helt uvanlig i og med at jeg virkelig liker å sove til jeg våkner av meg selv. Sov urolig i natt og våknet flere ganger av at jeg hadde vondt i bekken-området når jeg snudde meg. Det er sånne flotte ting som hører med til et svangerskap for oss jenter.

Og jeg som alltid har trodd jeg var superwoman, tenk så feil man kan ta. Det er kanskje ikke så rart at man kan få litt smerter når kroppen tilpasser seg og forbereder seg på å få plass til et helt lite menneske, det skal tross alt komme ut om noen måneder også. Jeg kan ikke akkurat skryte på meg de største hoftene. Det har aldri plaget meg før, men er kanskje en fordel å ha litt bredere fasong når man skal produsere barn?

Her er pyjamasen på for min del, og en vannrett stilling på sofaen inntatt. Får lytte litt til kroppen og gjøre som den ber meg om. Litt mat nå, så blir både jeg og lille troll i magen fornøyde. 19 uker og en dag, og det er allerede barnet som bestemmer det aller meste. Er visst sånn det skal bli de neste 20 årene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar