søndag 10. november 2013

Halfway there

Flere som koser seg med levende lys og fyr i peisen for tiden? Jeg synes det er innmari godt å kunne sette pris på gleder som dette når det er surt, mørkt og vått ute. En stor kopp te er en av mine beste venner på denne årstiden, og gjerne helt frem til våren.

I dag, tro det eller ei, er jeg halvveis til termin! 20 uker og still hanging on. Kjenner den lille knerten mer og mer for hver dag som går. Det er veldig tydelig at han blir både større og sterkere, og det er jo akkurat sånn det skal være. Tror ikke det kommer til å gå opp for meg helt det at jeg skal bli mamma, før han er ute jeg. Det er bare helt helt sinnsykt sprøtt å tenke på. Connie skal bli den som triller tur med kid'en din i vogna liksom. Må si at jeg ofte tror det er en liten drøm jeg lever i, og som jeg skal våkne opp av hvert øyeblikk, men så skjer det ikke. Stadig er det at jeg må stoppe opp litt og bare smile, fordi følelsen er så uvirkelig, men samtidig veldig veldig flott.



Magen vokser og jeg synes vel egentlig at den godt kunne latt være å bli større nå, men ungen må vokse, så da må jeg bare godta at magen også blir større. Kroppen og vondtene har vært veldig ok denne uka. Jeg har tatt det litt mer med ro og har fått belønningen av å ha en mer samarbeidsvillig kropp og det takker man ikke nei til.

Håper helgen deres har vært fin!

Dere har vel husket på å gi alle pappaene der ute litt ekstra oppmerksomhet i dag?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar