tirsdag 26. november 2013

Vinterfrost og stor aktivitet


Vinteren har til slutt kommet til Østfold og frosten har lagt sin elsk på naturen. Ikke at jeg er særlig stor fan av kulde, men fint ute er det i hvertfall.

Formen min er ganske bra om dagen. Magen vokser og lille nurket er mer og mer aktiv. Veldig artig, og litt skremmende på samme tid. Det er jo ikke som om han kan snakke til meg, så jeg tolker min form og hans små spark og bevegelser som at han har det bra der inne. Jeg har begynt å våkne hver eneste natt mellom halv fire og fire og da er det full rulle inne i magen, så det tar alltid ganske lang tid før jeg sovner igjen. Er vel bare å venne seg til først som sist, det å ikke sove gjennom en hel natt.

Her er i hvertfall meg, 22+ 2 uker på vei, og 124 dager igjen til termin. *Weeee!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar