mandag 23. juli 2012

Nyter ruskeværet

For et fantastisk sommervær vi har dere! Synes faktisk det virker som om høsten kommer allerede jeg. Fikk nettopp en sms fra broren min om at han syntes nesten det var litt for varmt i syden nå, der han er på ferie... Kan gjerne få litt av den varmen hit jeg, men får vel gjøre det beste ut av det ruskeværet som er her.

Det er jo ikke hver dag man kan unne seg en tidlig inne-kveld foran tv-skjermen, men i dag skal jeg gjøre akkurat det. Jeg skal la husarbeidet ligge, ta treningen i morgen og ta en skikkelig rolig start på uka som akkurat har begynt.
En kopp kakao, pledd og en god film, here i come!

*
Måtte bare vise dere denne lille søte krabaten som kommer på daglig besøk i stallen. Så utrolig tam og nusselig, og alltid sulten. Hun har visst et lite bolla-pinnsvin-barn også!


Håper også dere gjør det beste ut av mandagskvelden!



1 kommentar:

  1. Så nydelig! Savner Stall-Holst kjempe mye! Var så bra stall miljø der. Så traff jeg jo drømme hesten min der :)

    SvarSlett