søndag 15. juli 2012

Hei dere!

Vet det er lenge siden jeg har skrevet noe på bloggen. Jeg har vært så innmari lei av alt som har med pc å gjøre. Bare det å lese mail har vært et ork, men nå kommer jeg i hvertfall med en oppdatering.


Thor og jeg har vært på Rhodos en nydelig uke. Spiste både lunsj og middag ute hver eneste dag, og utforsket omtrent hele øya. Tror aldri før vi har sett og opplevd så mange flotte byggverk på så kort tid. Det at det var over 30 plusgrader, gjorde også at vi fikk litt etterlengtet sommer, og selv om det er to uker siden vi kom hjem, så er det nesten som om varmen sitter litt i fremdeles.


Vi har et ønske om å få til en liten tur til Corfu i september, for å forlenge sommeren litt. Håper det lar seg gjøre når tiden kommer.

Ellers her hjemme skjer det mye om dagen. Vi holder på med hagen for fullt og er så moro å se at arbeidet tar form! Håper dere har hatt en fantastisk helg. Selv har jeg vært en tur på Gatebil på Rudskogen og fått litt blårøyk i nesa. =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar