tirsdag 24. juli 2012

Aldersplager?

Hummm... jeg har ikke engang fylt 26 ennå. Jeg har alltid vært veldig aktiv, som gymnast og nå senere som instruktør på treningssenter og jeg har en jobb hvor jeg stadig er i bevegelse og bruker kroppen min.
Allikevel så sier kroppen min at den har vondt. Som regel er det i et kne eller ankel som jeg vrikket noen år tilbake, eller skuldrene eller en eller annen senebetennelse et eller annet sted, men de siste par dagene er det ryggen som sier au. Som regel er det ganske bra på morgenen, men "gnager litt" utover dagenTrodde det var sunt og være mye i begevelse jeg, ha en aktiv livsstil.... Kanskje ikke livsstilen min er sunn nok, aktiv nok. Kanskje jeg gjør noe feil et eller annet sted, på en eller annen måte...

Kanskje jeg begynner å bli eldre..


Men om jeg har det slik nå, hvordan vil jeg da ha det når jeg er dobbelt så gammel?????


Blir en lett styrkeøkt på denne jenta nå før nattan. Prøve å få fiksa litt på kroppen.


Sov godt alle sammen!

1 kommentar:

  1. Sånn er det når man holder på med trim:) Jeg er 20 år å har hærpa helle kroppen pga hest.. Så velkomen i klubben :)

    SvarSlett