lørdag 28. juni 2014

Katti

God lørdag dere!
Thor og jeg var ute og spiste i går kveld mens lillegutten var på besøk hos svigers. Må passe på å stelle med forholdet når man har barnefri et par timer og da passet det perfekt med glommafestivalen i Fredrikstad. Mye folk, mye rariteter som ble solgt i boder langs brygga og mye god stemning. Vi endte opp på Katti der vi begge spiste biffsnadder med god appetitt.


 Saftig og god biff med mye smak, så dette kan jeg anbefale.



Ellers spiste jeg meg stappmett på havregrøt i morges. Det er så godt med rosiner og banan i, og så skal det være bra for melkeproduksjonen når man ammer. Helt supert som frokost, som jeg burde spise oftere.



Kvelden i dag for meg, blir alene i sofaen her hjemme. Jeg var bedt på skalldyrsaften, men Theodor er så sutrete i dag og nå har han endelig sovnet i vognen sin så da skal han få slappe av hjemme. Jeg har kjøpt meg litt reker så blir å ha min egen lille skalldyrsaften mens mannebeinet mitt er på nattevakt. Noen ganger er det deilig å nyte litt alenetid også, og har jo alltids den lille babygutten vår og kose meg med.

Ønsker dere en herlig lørdagskveld!
Klemmer til de som vil ha

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar