tirsdag 3. juni 2014

Hos mamma og pappa, hagedam og sjelero

God tirsdag!
Titt og ofte er jeg på besøk hos mamma og pappa, og nå på sommeren er det ingenting som kan slå den fine følelsen når jeg setter meg i hagen der og lar øynene og sjelen ta inn det som befinner seg rundt meg. De har hagedam med store koi-karper og damplanter og blomster i alle mulige farger. Man kan vel si det er som en liten frodig oase, midt i et ellers ganske så kjedelig nabolag.
Slenger med noen bilder av hagen, så får dere en liten smakebit.
Det er pappa som står for all anlegging av dam, og alt av utstyr selger han i familiebedriften Arild's Zoo. Etter å ha drevet med hagedammer siden 1985 så har han vært borti det meste og lurer jeg på noe, kan jeg alltid spørre han.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar