lørdag 31. mai 2014

Sommerbris

Tiden går så altfor altfor fort. Det føles nesten som i går at den lille vakre prinsen vår kom til verden, men i går var det allerede to måneder siden han møtte øynene våre for aller første gang. Jeg er så utrolig stolt av vår lille Theodor August. Han er alt vi måtte ønske oss, helt perfekt i våre øyne som nok alle foreldre synes om sine barn. For et års tid siden var han bare en bitteliten tanke, og nå er han her i armene mine og smiler og ler og er så absolutt et levende mirakel. Tenke seg til at Connie har blitt mamma og trives med det, jeg skulle jo ikke ha noe barn jeg. Utrolig hvor mye man kan forandre seg når man finner mannen man vil dele resten av sitt liv med, og jeg angrer ikke et sekund.

Nå skal jeg snart ut i stallen og gi hestene litt mat i finværet, og deretter går turen til hytta for å besøke mormor. Theodor har enda ikke møtt oldemoren sin, så det kommer til å bli koselig.

Håper dere nyter sommerværet <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar