onsdag 31. juli 2013

Ponni-besøk og forfriskende bad

I dag var jeg og besøkte vakre ponni-jenta mi Lucy, på Marits Rideskole i Skjeberg. Fòrrytteren hennes Hedda, har henne med seg på rideleir denne uken, og da måtte jeg selvfølgelig komme og besøke de. Hedda rir henne opp til to økter om dagen, og det var tydelig at Lucy var i godt humør, selv om hun var litt stiv og støl. Tenk deg selv å trene 4 dager i uka, til brått to ganger hver eneste dag. Tror ikke jeg hadde klart å bevege meg engang jeg da. Haha. Hun hadde riktignok en fridag i dag da, så da har hun fått slappet av litt. Deilig å se at ponni og rytter trives så godt sammen.


Ellers så begynner hagen vår endelig å ta form. Jeg tok meg fri fra jobb i går slik at vi skulle få gjort litt, og jaggu gikk ikke jobben unna. Vi er så og si ferdig med gårsplassen og feiret med å spise Sushi på den romantiske strandkanten og deretter tok vi en dukkert. Tipper at det var max 18 grader, men kom meg utti til slutt. Tror ikke jeg har badet i Norge på kanskje fem år, så det var på tide. Refreshing!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar