onsdag 17. juli 2013

Enjoy life





I skrivende stund sitter jeg på verandaen og nyter en is etter middag. Nyter sommerlufta. 24 grader halv åtte på kvelden er bare HELT FANTASTISK!!!!

Thor og jeg har jobbet for fullt i det siste her hjemme, og i kveld har jeg en kveld hvor jeg bare slapper helt av og nyter den norske sommeren. Vi har holdt på ute i hagen hver dag nå i flere uker, og både ny platting og gårdsplass begynner å ta form. Gleder meg til å vise dere hvordan det blir, jeg synes i hvertfall det blir kjempefint. Så spennende med hus og hage og å få det slik vi ønsker det rundt oss.

Jeg får stadig spørsmål om jeg ikke skal på ferie i sommer, men den ferien sparer jeg til august. Da skal Thor og jeg en uke til herlige Acharavi på Korfu, Hellas. Vi har vært der to ganger før og har falt helt pladask for stedet. Menneskene, naturen, maten, alt er så utrolig fint på dette lille stedet helt nord på øya. Anbefales!



Enjoy life!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar