lørdag 2. juni 2012

Travel uke

 Lørdagskveld og igjen slutt på uka. Denne uka har tiden bare gått så innmari fort med masse greier. Vi har fått byttet inn ene bilen vi hadde og gått til innkjøp av en litt nyere stasjonsvogn! WEEEeee! Neida, vi skal ikke ha barn helt riktig ennå, men fant ut at det var tid for en litt større og mer praktisk bil. Kjempefornøyde med den! Nå får jeg en bil med piggdekk som skal være fin på vinterføre. Nesten så jeg håper det blir litt snø i vinter. Bare NESTEN!
Jo! også har telefonen min begynt å virke igjen. (takk og lov). Så nå er jeg tilbake til mitt gamle jeg.

Min kjære Thor jobber natt i hele helgen, så blir alenekos på meg på kvelden. Slår på stortromma med reker og god drikke i dag. Kom hjem for ikke så lenge siden etter noen timer på jobb og i stallen og da er det deilig med noe enkelt. Får gjøre litt mer nytte for meg i morgen. Da er det jo fri hele dagen!

Ønsker dere en super helg! Jordbærdessert på denne jenta i kveld!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar