mandag 11. juni 2012

Pangstart!

Ny uke og nye miligheter dere!
For min del så ble det litt tung start på uka. Ble vekket av samboeren min 45 min etter at jeg egentlig skulle begynt på jobb. Har fakstisk ikke merket at jeg har slått av alarmen engang! Så tungt sov jeg altså, etter en helg på hotell med mye inntrykk og hygge. Sier seg selv at jeg er glad i senga mi.

Gårsdagen bestod av hjemreise og å komme til meg selv igjen etter en feiende flott lørdagskveld med fire retters bankett og masse godt i glasset. Storkoste meg til de tidlige morgentimer.

Klar for bankett lørdag...
God mat!
Og i dag tilbake i hverdagen ble det Trøndersodd og hvitløksbrød. Det er kanskje ikke like fancy, men smakte godt nok for en mandagskveld.

Håper dere får en super uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar