tirsdag 28. februar 2012

Wee!

Stikker bare en kjapp tur innom i dag, før jeg farter i stallen! Kom masse ny flis i går, så etter jobb fortet jeg meg så mye jeg kunne for å hjelpe til med å få det inn i flis-rommet, men da jeg kom fram var jobben alt gjort! Kjempeflinke hadde resten av de som har hest i stallen vært, og fått unna alt sammen! Det var MASSE flis! Lucy ble overlykkelig av å kunne rulle seg rundt i helt ren boks full av ren godluktende flis. Kan tippe på at hun har ligget og sovet godt i natt.

Selv har jeg sovet kjempegodt, og nå er jeg lykkelig over at sola titter frem igjen etter gårsdagens møkkavær. Da våknet jeg til sludd! Hadde bare lyst til å rulle meg ekstra godt inn i dyna, og ikke starte dagen før langt på kveld, helst med en stor kopp kakao foran peisen...men..
I dag er en ny dag og nye muligheter!
Tjohopp, tjohei!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar