lørdag 11. februar 2012

På farten


Jeg var en smule trøtt i morges, men med litt kaffe og en god frokost, så var dagen i gang. Elsker frokosten her på hotellet. Det er så innmari mye godt å velge mellom <3

Kan ikke annet enn å nyte soloppgangen på vei til turnhallen og første dag med konkurranse.

Lunsjen bestod av sinnsykt gode snitter! Spiste meg stappmett, og fikk nesten dårlig samvittighet av å sitte på rumpa og dømme alle de flinke gymnastene i dag. Jenter fra hele landet gjorde en fantastisk jobb på konkurranseteppet.


Heldigvis rakk jeg en kjapp treningsøkt nå etter konkurransen.

Det var ikke store treningsrommet, men med en tredemølle og litt annet småtteri, så fikk jeg fint kjørt meg. Digg!

Nå er sol byttet ut med sludd, men vi skal være innendørs resten av kvelden, så det gjør ikke så veldig mye. En rask dusj nå, så er jeg klar til middag og sosialt.
Nyt lørdagskvelden <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar