søndag 10. februar 2013

Makes me feel good!

 Jeg slo til og prøvde meg på en treningsøkt i dag. SHIT så utrolig DEILIG!!!!
Det ble oppvaming på sykkel (noe jeg ellers aldri gjør, men det er bra for å slippe belastning på akillesen), deretter TRX slyngetrening på hele kroppen. Følte meg seriøst som et helt nytt menneske etterpå. Nå, noen timer etter har jeg faktisk mest lyst til å dra tilbake til treningssenteret og ta enda en økt, bare fordi det var så digg. 
Jeg taper leggen og akillesen med kinesiotape, og det fungerer veldig bra. Utrolig at en liten tape-bit kan være til så mye hjelp når det gjelder ulike problemer. Har tidligere også benyttet dette ved smerter i et kne, også med god erfaring. Har du en skade eller noe vondter, og lurer med på dette så kan du ta kontakt med en fysioterapeut, så vil du få mer lærdom der.

Nå skal denne jenta ta en svingom med vaskekluten før det blir nip tuc på tv-skjermen.
Ønsker dere en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar