torsdag 7. februar 2013

Behandling og abstinenser



I dag har jeg fått behandling av akillesen min. Trykkbølge og laser, så da er det bare å lene seg tilbake og håpe at den kan fikse seg snart. Det er jo så utrolig kjedelig å ikke kunne gjøre det man vil. Selv om jeg hadde en pilatesøkt senest mandag, så føles det som om jeg ikke har trent på en evighet! Fra å hoppe rundt i treningssalen, så må jeg gå pent ned en trapp liksom. Blææææ... (godt å få ut litt frustrasjon her.)


Uansett, så ser det ikke så veldig galt ut med skaden min. Denne gang har jeg vært flink og gått til lege med en gang så da kanskje jeg også kan få belønning med å bli frisk fort. Om behandlingen hjalp, og kroppen min vil samarbeide, så kan jeg muligens trene igjen allerede til uken. GLEDER MEG! Savner å ha timer på Expressgym, og savner å bli skikkelig svett, savner og bruke kroppen.

 
Jo! i går tok jeg det store steget og satt meg ned i stolen til en frisør! Tro det eller ei, så lot jeg en lærling legge striper på meg, og hun må få all cred for det, for jeg ble veldig fornøyd. Fant ut at jeg ikke har hatt striper siden 2007, så da var det på tide med litt forandringer. Flinke jentene på Snæbbus Hair Østsiden.

 Håper uken din har vært bra hittil!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar