mandag 25. februar 2013

Full moon

Det er mandag, ny uke og jeg er bare sååå sliten i kveld. Har jo hatt en veldig fin helg og slappet av masse,men det gjorde det visst bare enda tyngre å komme igang igjen i dag. Til og med treningsøkta med en time pilates, og 15min cardio, hjalp ikke på energinivået. Ble fornøyd med treningsøkten da i hvertfall. Angrer ikke akkurat på at jeg har trent kan du si. Er rart med det der! "eeeeh".
 
Så nå har jeg tatt meg en lang dusj og hoppet inn i pyjamas-buksa og god-tøflene. Venter bare på at Thor skal komme hjem fra kveldsvakt, så er det middag og sofakos.


JO! NÅ vet jeg hvorfor jeg er så sliten i kveld. Jeg sov jo så utrolig dårlig i natt! Haha, hadde jeg nesten glemt. Fullmåne og rent sengetøy er ingen god combo. (Lærer aldri heller.)


Ønsker dere alle en super uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar