torsdag 24. januar 2013

Winter wonderland

Shit, det er kaldt om dagen!
Stort sett i hele landet vil jeg tro? Her er det ikke mye snø,men når det ligger litt "støv" på bakken og litt rim på trærne så ser det jo ganske så fint ut da. Sola som skinner og glitrer i snøkrystallene.


I kveld må jeg pakke litt, for i morgen drar jeg inn til Asker og blir der til søndag. For meg som digger hotellfrokost så blir det helt fint. Jeg skal delta på et dommerkurs i Rytmisk Gymnastikk som varer hele helgen. Det har nemlig kommet et nytt reglement og da er man nødt til å ta nytt kurs og ny eksamen for å kunne fortsette som dommer. Heldigvis så er det ikke eksamen før i februar da, så jeg får litt tid på pugge. Jeg vil komme tilbake med et innlegg senere om denne fantastiske sporten som jeg er så glad i.

Ha en fantastisk torsdag.

Og husk, dagen blir ikke bedre enn det man gjør den til selv!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar