søndag 20. januar 2013

Fresh søndag

Startet dagen min med en trx-time på treningssenteret i dag.Helt vanvittig hvor godt man får trent absolutt hele kroppen med sånn slyngetrening.  For ikke å snakke om core muskulaturen!  Ønsker jeg ikke blir støl i midjen i morgen,  så blir jeg det vel aldri.  What å feeling!


Rett fra trening dro jeg i stallen og ut på tur med Lucy-hesten min♥.
Andre gang det var bare ho og jeg sammen på tur og det gikk veldig bra. Endelig har vi fått et godt samhold hvor vi stoler på hverandre i de fleste situasjoner. I dag var det deilig å la henne løpe litt og kjenne bevegelsene hennes under meg og vinden i ansiktet.

Resten av kvelden skal tilbringes foran peisen. Håper dere også har hatt en fin helg. 

Selv var samboeren og jeg i et utrolig artig 30-års lag i går. Ettersom jeg kjørte ble det ikke alkohol, men det tror jeg kroppen min takker meg for i dag. Moro hadde vi det allikevel. 

By the way. .. den krydderkaka jeg bakte på forrige innlegg ble skikkelig vellykket.  Saftig og god så den er det bare å bake flere ganger. Den ferdige røra finner dere på proteinfabrikken. no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar