lørdag 12. januar 2013

Mys

 Støl! Åh, det er digg da!
Etter en bein og rumpeøkt på søndagen som var, så klarte jeg nesten ikke sitte helt frem til torsdag. Snakk om å trenge å trene booty'n a! Shake that body! Føltes nesten som om jeg hadde tatt et rumpeløft. Haha. anyhow... Nå er det resten av kroppen jeg er støl i, etter gårsdagens økt på rygg-mage og armer. Jeg har snart trent skikkelig i to uker, men fortsatt blir jeg mørbanket etter hver eneste økt. Jeg legger på mer vekt nå, enn jeg før har gjort, så vil tro det også har noe med saken å gjøre, ikke bare det at det har vært jul og treningsfri i to uker.

 Mer vekt, jo større muskler!

Nå er jeg slakt på sofaen med kakao og sjokolade etter jobb og en økt med hesten min i ridehus. Tror også hesten kommer til å sove godt i natt, for ho var like svett som jeg var etter min treningsøkt på gymmen i går <3




                                          God lørdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar