torsdag 13. juni 2013

Rusk både her og der


Den følelsen man får når man våkner altfor sent i forhold til vekkerklokka (som ringte en time tidligere), med snørrete nese, tungt hode og grøtete hals.... Jada, den følelsen var veldig tilstede i dag. Men som det mennesket jeg er, krøp jeg ut av den deilige senga, kysset farvel til den herlige mannen som lå ved siden av meg (utrolig hvor fredelig og deilig han så ut der han lå med lukkede øyne), og karret meg på jobb.
Nå, ørten timer senere, sitter jeg ferdig dusjet, maten er nesten klar og jeg er stolt av meg selv. Noen ganger så må det være lov å si det.
Taco-torsdag i dag, og jeg bare håper jeg kan kjenne noe av smaken selv om nesa er tett og luktesansen så og si har forsvunnet. Min bedre halvdel kommer hjem om en liten time og frem til det skal jeg ha litt egen-tid og starte på en ny bok, mens jeg nipper til en stor kopp te med masse sitron, mens ruskeværet herjer utenfor husets vegger.


Ønsker dere en god torsdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar