fredag 14. juni 2013

Rabarbara-drøm

Fredagskvelden har sneket seg på og helgen er kanskje godt igang for mange av oss. Selv har jeg jobbet langdag i dag siden det er Borgedagene på Sellebakk og det betyr mye folk og lange dager. Synes i grunn sånne dager er litt koselige, selv om de kan være lange. Man ser så mange folk i gatene. Både store og små er ute og titter og går seg en tur, og i dag har vi også vært heldige i og med at det ikke har falt en eneste dråpe fra himmelen. I går regnet de jo nesten bort på torget stakkars.

 Må bare si at jeg prøvde denne juicen i dag, og den minner meg så sinnsykt mye om syden og ferie. Ser kanskje litt skummel ut i fargen, men smaken av frisk frukt var virkelig tilstede. Synd den koster litt mye, men den smaker i hvertfall kvalitet. Perfekt når jeg vil unne meg noe ekstra godt og drikke.
 Trøtt på slutten av arbeidsdagen i dag, og ikke akkurat helt i form. Forkjølelse kan det å tappe en for energi. Nå er det sofatid resten av kvelden. Med beina opp og cola i glasset, lader jeg opp til en ny dag i morgen.
God helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar