mandag 1. april 2013

Glimt av vår

For en nydelig dag!
Og ganske så effektiv også. Thor og jeg har vært ute og jobbet helt frem til solen var på vei ned og det begynte å bli kjølig. Så deilig og kunne jobbe litt ute i solen. Fikk endelig et snev av vårstemning, da vi plantet ut påskeliljer, andre løk og stemor. Håper virkelig ikke sistnevnte fryser ihjel selv om det kan bli ganske kaldt på natten ennå. Siste fridagen før hverdagen er tilbake igjen for fullt i morgen, og jeg kan ikke annet enn å prise det påskeværet som har vært i år. Kunne vært noen grader varmere, men vi har i hvertfall hatt sol.
Det skal bli veldig fint nå fremover, når bladene begynner å spire og gresset blir grønt og frodig. Gleder meg!!!

Benyttet dagen i dag til å pusse ned en gammel kommode vi skal ha på badet. Nå gjenstår det bare litt finpuss, så er den klar for å bli ny.
Håper siste fridag har vært like bra for dere som den har vært for meg. Akkurat nå er jeg stappmett på fisk, grønnsaker og poteter, og skal kose meg med tv titting.


Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar