torsdag 21. mars 2013

Back to basics

 På mandag la jeg igjen om kostholdet etter å ha skeiet ut i altfor lang tid.. Det er noe merkelig med ferier, hvordan man gjerne starter på den feriefølelsen litt før man drar, og holder igjen i litt/ganske så lang tid, etter man er tilbake. Det er ikke bare bare å komme tilbake til sunn matlaging, trening og jobb, når man har tydd til restaurant eller ferdigmat og sofakos i dobbelt så lang tid som den ferien man dro på egentlig varte.. Kremt.. Noen som kjenner seg igjen?

I dag hadde jeg min 3. treningsøkt denne uka, og jeg har enda klart å holde meg til det kostholdet jeg hadde sett for meg. Det skal sies at jeg har vært veeeldig nære å kjøpe en stor deilig sjokolade i butikken etter trening, men jeg er stolt av å ha latt være. Det er torsdag og de nye rutinene er i grunn ikke så fæle. Hittil har jeg kost meg med hjemme-mekka smoothies til frokost (og en kaffe da som er et MÅ HA på morgenen), gresk yoghurt, laks, masse grønnsaker og litt kjøtt. Kan ikke si at jeg har spist dårlig, men mer bevisst.
Etter "ferieglippen" er det blitt dårlig med synlige magemuskler, men forhåpentligvis kan de komme snikende tilbake etter noen uker med mindre sjokolade og pottis.

I kveld slår vi til med stekte ostesmørbrod her i huset. Begge jobber sent og da er det superlettvint og raskt. Godt er det også!

Håper uka deres har vært bra hittil, og at dere er klare for FREDAG!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar