søndag 2. desember 2012

Long time!

Hei hei dere!
Nå har jeg faktisk ikke skrevet noen inlegg på evigheter.

Huset vårt er pyntet til jul utendørs og i hvertfall jeg får litt julestemning av å se det lyse opp i vinternatten. Det er flinke Thor som har vært lysmester i år! Tror du jeg ble litt overrasket og ikke minst glad da jeg komme hjem sent en kveld fra jobb og så at hele huset vårt var opplyst! Ble så overrasket at jeg tok meg selv i å le og smile bak rattet.

Her i Halden har det rukket å blitt vinter. I kveld fyres det for fullt i peisen og ute er det -12 kalde blå!
Tror i grunn det er ganske så kaldt over hele landet om dagen. Friskt ute, med andre ord. Ikke engang pusene våre vil være ute over lengre tid i dag. Greit med en liten luftetur, men veldig godt å komme inn igjen i varmen.

Håper dere har hatt en fin helg, og nyt resten av kvelden!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar