onsdag 12. desember 2012

After the workout


Jah, det vil vel si litt om den økta jeg hadde etter jobb i dag. Tror nok jeg kjenner det i morgen ja, men da har jeg oppnådd det jeg ville. Ble en times tid med styrke på rygg, mage og bein. Og ja, jeg ble SVETT! Deilig!

Det er dag nr.3 jeg lever etter kostholdsplanen og jeg synes det går ganske så bra. Hittil har jeg ikke vært veldig sulten. (Kanskje ikke så rart med 5 måltider om dagen). Det går stort sett i rene matvarer som kalkun, grønnsaker, kylling, laks og litt brød. Skyr yoghurt og en kaffe med litt melk på morgenen må også ned. Har hatt et lite sug etter min elskede sjokolade, men det gikk velig bra da jeg dro på trening etter jobb og ikke innom butikken. Bank i bordet!

Uka mi har vært ganske så bra hittil. Håper det er det samme for deg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar