fredag 13. april 2012

Fredag 13.

God morgen!
Noen som kvier seg for å gjøre noe på denne dagen? Fredag den 13. har jo lenge vært ulykkesdager, selv er jeg ikke helt overbevist om dette før jeg opplever det motsatte. Derfor skal min dag gå helt som normalt, med jobb og deretter en tur i stallen i kveldinga. Koselig.
Starten på dagen har kanskje veket litt fra normalen da, frokosten ble en jordbærsmoothie og et par vafler. NAM! (Ja, det er lov å gjøre sånt en gang i blant.)

Ellers i dag så er jeg STØL! Har hatt treningsfri påske og hadde den første økta i går med lett oppvarming og hard styrke på hele kroppen. Kjempedeilig å komme tilbake til hverdagsrutine. Får så mye mer energi når jeg trener. Ikke bare føler man seg bedre, men man blir jo bedre også. Bare pluss for trening!

Hopp og tjohei, nå er det jobb!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar