torsdag 5. april 2012

Deilige skjærtorsdag

God ettermiddag!
Håper dere har en like fin dag som meg. Jeg har det i hvertfall helt fantastisk. Var i stallen klokken ti og stelte og trente Lucy litt, og hun viste stor fremgang. Er så moro når man virkelig merker at trening hjelper. I dag klarte vi gallopp uten å hoppe og bukke over fra trav, og vi klarte også å ta et lite hinder og galloppere etter dette. Kjempemoro. Både hest og rytter storkosa seg!

Endelig fått farget etterveksten også, så nå kan jeg gå ut uten å føle meg som en misfarget grevling med sideskill. Lykke <3 Kan ikke skjønne at jeg alltid utsetter sånne ting til jeg bare MÅ gjøre noe med det, er jo så mye bedre å ta det litt oftere og føle seg vel. (Prøve å huske det til neste gang.)

Nå er det bare å gjøre seg klar før vi skal til min kjære samboers søster for mat og hygge ut i de små timer. Perfekt skjærtorsdag. Ønsker dere alle en riktig god kveld!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar