tirsdag 17. januar 2012

Uhyggelig kveld

Gårsdagen, kvelden og natten var preget av usikkerhet, frykt og redsel her i huset.
Dagen startet med at min kjære samboer hadde magetrøbbel mens jeg var på jobb. Dette er jo ikke noe godt i seg selv, men utover kvelden føltes magen bedre.
Jeg skulle jo på jobb i dag så hoppet i dusjen så ikke for altfor sent og skulle gjøre meg klar for å sove, men akkurat idet jeg er ferdig så har samboeren min kjempesmerter og et vondt trykk i brystet. Da dette ikke går over på en ganske lang stund, så tar vi en telefon til legevakten, som forteller at dette antakelig er en reaksjon på noen medesiner han har hatt de siste dagene. Om tilstanden ikke bedret seg, burde vi ta oss en tur opp til de på legevakten.
Så da stod jeg der trøtt som en dupp og klar til å legge meg, men turte ikke for vi var redde for at han skulle bli verre, og ikke bedre.
Heldigvis! Så ga smerten seg sakte men sikkert utover natten og vi kunne begge tusle opp under dyna.
Gjennom natten har vi begge nesten ikke sovet i frykt for at smertene skulla komme tilbake, noe de heldigvis ikke har gjort.

Når ting som dette skjer, er da man virkelig skjønner hvor mye en person betyr i livet ditt. Den frykten man har for at den andre skal ha det vondt. Frykten for å miste noen. Først da vet man at det man har virkelig er kjærlighet.
Nå dukker sola opp bak tretoppene og det ser ut til å kunne bli en fin dag <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar