fredag 27. januar 2012

Storfornøyd!

Nå er klokka alt for mange, og jeg må pakke bagen og legge meg for om noen timer skal jeg kjøre innover til Oslo. Skal være dommer igjen i en ny norgescup i Rytmisk gymnastikk både lørdag og søndag. Blir lange dager med en fantastisk sport og litt stas er det når jeg må sove på hotell. ELSKER hotellfrokost <3


Prøvde de nye skoene mine i går og er forelsket allerede <3
De var så grisebillige at jeg bare måtte kjøpe de, på Sparkjøp faktisk. Litt glatte på isen, men varme og gode å gå i =)

Finn en feil på kjøkkenet vårt...
Joda, pusemor på kjøkkenbordet. Har forsøkt å lære henne at det er fy fy å være på bordet, men det går inn i det ene øret og ut av det andre.

Nå må jeg pakke sakene og forte meg å sove litt før vekkeklokka ringer. Stå opp før det lysner er umenneskelig.....


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar