onsdag 14. august 2013

One more year

God morgen dere!

I dag er det hele 27 år siden jeg kom til verden, og jaggu har ikke tiden gått fort. Skal vedde på at årene ikke vil sakke ned i fremtiden heller, men bare gå enda raskere. Barndommen er forbi, ungdomsårene regelrett fløy av gårde og nå er jeg godt inne i den voksne verden. Helt sprøtt i grunn. Synes ikke det er lenge siden jeg var SÅ spent, for å gå i gang meg første dag på ungdomsskolen. Og nå er jeg her, mange år senere og har fast jobb, en vidunderlig samboer, 3 katter og et vakkert hus. Hvem skulle tro det for 10 år siden?!?


Apropo samboer... Han kom inn i stua med gulrotkake og fruser i går kveld mens han gratulerte meg med dagen på tolvslaget. En FRUSER!! Sånn man har på nyttårsaften. Hadde likt å sett smilet mitt da, for tror det nesten gikk helt rundt. Haha! Jeg må ha verdens beste samboer og kjæreste. Føler meg utrolig heldig som har han i livet mitt.

Håper dere får en fin dag. Nå bærer det av sted på jobb og trening for min del.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar