fredag 15. juni 2012

Kremfarget kjærlighet

Ah, var modell på et lokalt moteshow i går under Borgedagene og gikk som brud. Forrige uke var jeg og prøvde brudekjole, Jeg blir bare helt betatt av alt det vakre som finnes i kjole-verden! Nesten så jeg gruer meg til det engang blir jeg som må velge meg ut en kjole til den store dagen. Det finnes jo altfor mange flotte! Og i så mange stiler. Fikk desverre ikke tatt noen bilder under selve showet, men fikk tatt et par backstage.

Var litt av en jobb å få ut alle knuter og stylingprodukter i går kveld, men var verdt det.

Er en litt spesiell følelse og ha på seg brudekjole og holde en vakker brudebukett i hånden. Selv om jeg ikke skulle gifte meg, ikke hadde valgt hverken kjole eller hår selv, så følte jeg meg nesten som en liten prinsesse. Det er kanskje ikke så rart, når man til vanlig går rundt i jeans og t-shirts. Blir en ganske så stor kontrast!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar