onsdag 16. juli 2014

Siden sist

 Theodor, mamma og jeg tilbrakte noen timer av søndagen på Nordby. Vi måtte oppgradere garderoben til Theodor med litt mer klær for han vokser jo så innmari fort, og da var det hyggelig at også bestemor kunne være med. Jeg ryddet i klærne hans her om dagen og var litt vemodig å rydde bort alt som han allerede har vokst i fra. Uansett, Theodor oppførte seg eksemplarisk hele dagen og syntes var kjempespennende å følge med på alle lysene og lydene som var rundt han der han lå trygt i vognen sin.
 En liten regnskur skapte en nydelig regnbue her hjemme. Synd ikke bildet rettferdiggjør hvordan den egentlig var.
 Fra en av trilleturene med Theodor. Måtte bare forevige dette øyeblikket. Solen som skinte gjennom skyene, summingen av bier og lukten av natur og sommer <3
 Vi pusser opp stallen og maler både tak og vegger. Slik er min bekledning store deler av dagen når jeg fyker rundt med malingsspannet. Gleder meg til å vise dere resultatet, og nå er vi snart ferdig. Det blir så fresht!
Nå blomstrer rosene i hagen! Elsker disse små nydelige rosa <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar