lørdag 12. juli 2014

Badeengel

Ja, du leste riktig. Vi var på stranden i går kveld, Thor, Theodor og jeg, og jeg kom meg til slutt i vannet. Det er sjelden jeg bader i Norge og i fjor ble det hele en liten dukkert. Tror du ikke jeg kjente på badetemperaturen i går, og den var faktisk ikke så ille. Etter jeg hadde fått kroppen min under da, noe som tok en liten evighet som den frysepinnen jeg er. Høhø...

Bleikfisen fikk til og med tatt noen svømmetak ut til flåten og neida, jeg er ikke naken på overkroppen. Det er bare den lyse bikinioverdelen som kun er hakket lysere enn meg.

Innmari koselig var det i hvertfall, med en sånn kveldstur. Vi burde absolutt bli flinkere til å gjøre sånne ting sammen, selv om det er veldig lett å sette seg foran tv-kasse etter en lang dag. Theodor var litt skeptisk til alle lydene fra havet, men etter noen minutter med bølgeskvulp, sovnet han så godt at snorkingen hans kunne høres lang vei. <3



Ønsker dere alle en super lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar