torsdag 28. mars 2013

Nostalgi og morgenfugl




Våknet utrolig tidlig til å være meg i dag! Halv åtte var jeg bare lys våken, så da var det like greit å stå opp. Det er en ganske så spesiell stemning sånn på morgenen her ute på landet. Nesten ikke en bil å se, alt er stille og fredlig bortsett fra fuglene som er tidlig på'n for å samle inn kvist til reirene sine.


Minner meg litt om barndommen å stå opp tidlig. Da våknet jeg alltid til barnetv i påsken, og krøp sammen under pleddet i sofaen mens jeg spiste godt fra påskeegget mitt.

Jeg skal gå i gang med litt påskevask av huset nå, før jeg tar turen til stallen om et par timer. Kan ikke bli stort bedre vær for en ridetur enn dette. I kveld får vi middagsgjester, og da er det kalkun og litt godt i glasset, som står på menyen.

Ønsker dere alle en fin skjærtorsdag <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar