onsdag 2. januar 2013

Har du trent i dag???

God kveld!

Tydelig at det er mange med nyttårsløfter nå, for i dag var det helt stappa med folk som skulle melde seg inn på Expressgym. Det er godt å kunne begynne med en fresh start på året og ønsker om å leve bedre, spise bedre, bli bedre, se bedre ut osv. osv. osv.. Lista er lang!... Og joda, er vi ikke der nesten alle sammen. Det nye året, bør jo bli bedre enn det gamle, eller hur?

Uansett så synes jeg det er råflott om folk har den instillingen, og spesielt, klarer å GO FOR IT! Over lengre tid da selvsagt. Omtrent hvem som helst klarer å holde ut en uke, og derifra skli sakte tilbake til der man var i det gamle året.. Jada, jeg snakker om slengt nedpå i sofaen med sjokoladeskåla og kanskje en røyk i munnen med tanker om at det alltids kommer ett nytt år.. Nye muligheter..



Det er bare å hoppe i det! Med noen måneder igjen før sommern så er det nå det er på tide å knyte skolissene å komme seg på trening. Ikke bare en gang, ikke bare to, men noen ganger hver uke i flere uker. Akk, det kommer til å bli tungt. Mange ganger har man bare lyst til å dra rett hjem fra jobb, bestille seg en pizza og sette seg i armkroken til samboeren og se film, men da må man bare bite tenna sammen.



Jeg har trent i dag! Det var tungt, ja,.. Jeg var ikke akkurat i toppform, men jeg kom meg i gjennom det og hadde det DIGG etterpå. DEN følelsen skal man holde på når man får lyst til å skippe treningsøkta.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar