tirsdag 8. mai 2012

Trodde jeg skulle stryke med et øyeblikk!

Ser dere hva dette er? Joda, det er en steinsprut! Jeg er fortsatt skjelven nå etter å ha vært hjemme i nesten en time. Var på vei hjem fra jobb og ante fred og ingen fare. Tror til og med at jeg satt og sang for meg selv til radioen da det brått smalt noe veldig rett i fronten på bilen. Det var en stor lastebil som kjørte i motsatt felt og ned fra den bilen kom det en stein hardt i frontruta mi.
Jeg ble faktisk livredd et øyeblikk. Godt jeg ikke har et dårlig hjerte for da tror jeg det hadde vært slutt. Tror pulsen min steg betraktelig i det smellet kom. Enda godt ruta holdt!

Det passer så utrolig dårlig at det skjedde nå. Greit at man har forsikring, men det er fortsatt ikke gratis å bytte rute. Og nå har jeg to biler jeg må få gjort det på.  Yay......Hopper av glede..

Nå har himmelen åpnet seg her også og vannet strømmer ned utenfor. Heldigvis har jeg tak over hodet, og noen solstråler som gjør dagen lysere. Fikk knipset noen bilder av de ute blant vårknoppene rett før det mørknet til.


Snart blir det jordbær <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar