tirsdag 31. januar 2012

Sitter her med Herbalife sjoko-shaken min og gjør et forsøk på å våkne før jobb. Å måtte stå opp tidlig og se at det er grått og trist OG kaldt ut, er ikke akkurat det beste jeg vet. Lengter så veldig etter litt mer lys og varme. Sol og sommer er vel egentlig ordet. På denne tiden av året, pleier vi som regel å dra på ferie til varmere strøk, men nå må vi nok vente et par måneder til. Det er jo ørten regninger som må prioriteres først ettersom vi både har biler og hus. Elsker hjemme vårt, men til tider så savner jeg litt mer ferie også. 

Deilig med litt kos på jobben i går. Man skal unne seg litt i hverdagen også synes jeg. Spise man litt kan man unne seg litt av det meste =)
Lille "Hopp" var ute og koste seg ved høyet i går. Denne kaninen er så ufattelig søt. Har så lyst til å ta den med meg hjem. Kan virkelig ikke skjønne at noen kunne slippe han løs og bare la han gå rundt uten å bli savnet. Godt noen fant han og tok han med til oss på jobben, så får han i hvertfall det stellet han behøver. Om han fortsatt er der til våren er det mulig jeg tar han med hjem og lager et megastort bur til han i hagen. Da kan han hoppe rundt og spise så mye gress han bare vil!

Ha en fin dag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar